BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 25, 2010

SAYU DIKALA MALAM MENJELANG

Hari ini 25.4.10 pada malam yang agak sunyi bagi aku. sudah begitu banyak aku berfikir tentangnya. aku tidak tahu mengapa begitu sayu hatiku saat ini. begitu sakit malah seperti merindukan seseorang agar berada di sisi ku. aku mengerti sekarang bukan saat untuk itu tapi itu yang aku rasai. aku meminati kadangkala aku fikir andai seronok aku dapat mengalami seperti mana setiap komik yang aku baca. GEMPAKSTAZ bukan romantis yang aku pinta namun perasaan untuk bersama orang yang tersayang begitu kuat dalam hatiku. aku tidak menafikan saat bersama orang yang tersayang adalah saat yang paling menggembirakan hatiku. andai sekali lagi aku diberi peluang untuk merasai seperti dalam cerita komik yang ku baca tentu menyeronok kan namun itu sekadar cerita dongeng cerita rekaan dari penulis. aku tidak ingin menjadi kebudak-budakkan tapi naluri ku. salahkah naluri ku inginkan sebegitu?? aku bingung aku tidak tahu dimana jalan yang patut aku pilih dimana tempat yang harus aku pergi aku tidak tahu. aku tidak ingin mempunyai masalah yang mengusutkan fikiranku setiap waktu. dan kerana itu aku ingin menjadi sebahagian diri dalam komik yang ku baca. mengapa kehidupan ku begitu rumit.?? mengapa semua sangka aku begitu mewah tanpa masalah begitu ceria setiap masa?? kenapa? aku tidak tahu dengan siapa perlu aku luahkan perasaan ku. saat ini begitu sukar untuk ku.

0 comments: